Буба Світлана Григорівна

Практичний психолог

/Files/images/Безымянный.png

ГРАФІК РОБОТИ

практичного психолога

Хорольської спеціалізованої школи I-III ст.№3

Буби Світлани Григорівни

Дні тижня Інтервали робочого часу
з _______ год по _______ год
Понеділок 8.00 15.00 11.00 16.00
Вівторок 8.00 15.00 11.00 16.00
Середа Відвідування практичним психологом інтервізійних, супервізійних груп, семінарів, нарад, отримання професійних консультацій у кабінетах (центрах) психологічної служби, методиста з психології
Четвер 8.00 11.30 13.30 09.00 12.30 15.30
П’ятниця 9.30 12.30 10.30 15.30

e-mail:Svitlana-buba76@ukr.net

Про роботу практичного психолога

Основні завдання практичного психолога системи освіти полягають у:

· сприянні повноцінному розвитку особистості дитини, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;

· забезпеченні індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

· надання своєчасної психологічної допомоги та підтримки усім учасникам навчально – виховного процесу.


Основними видами діяльності практичного психолога є:

· діагностика – психологічне обстеження учасників освітнього процесу, їхніх груп та колективів, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку учнів, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;

· психологічне консультування – кваліфікована допомога психолога у розв’язанні тих проблем, з якими до нього самостійно або за порадою інших людей звертаються учасники навчально-виховного процесу та батьки;

· корекційно-відновлювальна та розвивальна робота – здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;

· профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі;

· психологічна просвіта спрямована на знайомство із сучасним станом психологічної науки, основними закономірностями й умовами психічного розвитку людини. Результатом психологічної просвіти та психопрофілактичної діяльності є вироблення власної системи поглядів на життя, трансформація системи ціннісних орієнтацій, формування професійного ідеалу; засвоєння культури людських взаємин і соціально-професійних функцій; формування індивідуального стилю навчально-професійної діяльності та власної моделі моральної поведінки; опанування форм ефективного професійно-ділового спілкування; збереження особистісного психологічного здоров’я та гідного ставлення до оточуючих. Психологічна просвіта може здійснюватися в різноманітній формі (лекції, бесіди, семінари, виставки, підбор літератури й ін.);

· реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги учням, які перебувають у кризовій ситуації (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо), з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності.

Етичні норми
Практичний психолог повинен
:

· керуватися етичним кодексом психолога;

· дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність дитини, захищати їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

· будувати свою діяльність на основі доброзичливості, довіри, у тісному співробітництві з усіма учасниками навчально-виховного процесу;

· пропагувати здоровий спосіб життя, підвищувати рівень психологічних знань учнів,вчителів і батьків або осіб, які їх замінюють;

· зберігати професійну таємницю, не поширювати відомостей, отриманих в процесі діагностики або корекційної роботи;

· постійно підвищувати свій професійний рівень;

· знати програмно-методичні матеріали і документи щодо обсягу, рівня знань, розвитку учнів, вимоги державних стандартів до забезпечення навчально-виховного процесу, основні напрями і перспективи розвитку освіти, психолого-педагогічної науки.

ГОЛОВНЕ:

1. Намагайтесь жити так, щоб людям поруч з Вами було добре.

2. Перш ніж звернутись до людини, посміхніться їй: адже добрі стосунки починаютьсяз посмішки.

3. Навчиться радіти не лише своїм успіхам, але й успіхам однокласників та друзів.

4. Ніколи нікому не заздріть та не зраджуйте: це відштовхує людей і руйнує їхстосунки.

5. Намагайтесь прийти на допомогу людині, не чекайте, поки тебе про це попросять.

6. Якщо Вам буде погано, не поспішайте звинувачувати у цьому інших, вчітьсятерпіти неприємності: погане швидко проходить.

/Files/images/poster_1599136516871-768x542.jpg

/Files/images/poster_1599136697479-768x542.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 135

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.