звіт директора школи 2023

Звіт директора школи 2022

Хорольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

Лубенської районної ради Полтавської області

З В І Т

директора Хорольської спеціалізованої

школи І-ІІІ ступенів №3

Ткаленко Катерини Григорівни

про свою діяльність

перед педагогічним колективом та громадськістю

за 2020 – 2021 навчальний рік.

18 червня 2021 рік

Хорол 2021

Звіт

директора Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3

про свою діяльність за 2020 – 2021 н. р.

Шановні присутні! Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи колективу школи протягом 2020-2021 навчального року, року напруженої роботи, творчих здобутків, нових відкриттів.

Таке звітування має на меті подальше утвердження відкритої і демократичної державно - громадської системи управління освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації і відбувається відповідно до наказу МОН України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28.01.2005 р. №55. Відповідно до вищеназваного наказу керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щорічно після завершення навчального року звітують перед педагогічним колективом, батьківською радою навчального закладу про виконану роботу за навчальний рік.

В своєму звіті я намагатимуся охопити основні напрямки своєї діяльності, звернути увагу на створення в школі належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти, тому що ми працюємо в новій українській школі, головна метаякої –створити таку школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті.

Епіграфом до свого виступу я взяла слова Сухомлинського: "Ми виховуємо учня неяк носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь."

Всім відомо, що якщо не буде вчитись учитель, то не буде навчатись і учень. Учитель і учень ростуть разом бо більш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.

Я вважаю, що досягнення школи – це заслуга колективу, а невдача – це промах директора. Хочеться, щоб цих промахів було якнайменше.

Працівники школи - це команда, яка злагоджено працює для досягнення успіху. Я, як директор школи, відповідно до посадових обов’язків, забезпечую кооперацію зусиль учителів та батьків і відповідаю за результати колективної роботи всієї команди. Головною метою роботи педагогічної родини є досягнення такого рівня розвитку і навченості дитини, який відповідатиме її індивідуальним можливостям. Ми намагаємося бути партнерами.

У своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Загальна інформація про школу

1.Хорольська спеціалізована школа 1-ІІІ ступенів №3 є комунальною власністю Хорольської міської ради Лубенського району Полтавької області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти молоді та спорту Хорольської міської ради, якому делеговані відповідні повноваження. Земельна ділянка, яка належить школі, має площу 1,256 га., площа навчального закладу – 2476 м2

2. Хорольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 - комунальний заклад освіти, який розташований за адресою:

37800, вул. Миргородська, 70, м.Хорол

*Статут зареєстрований виконавчим комітетом Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області 08.04.2021

*Свідоцтво про атестацію(атестовано з відзнакою), строк дії 13.03.2014- 13.03.2024.

*Ідентифікаційний код: 23544257

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

Заклад намагається створити умови для роботи і навчання,відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, оснастити школу новим сучасним обладнанням.

Кожен рік виконуються капітальні та поточні ремонти, є висновки Держпродспоживслужби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.

У приміщенні школи 11 кабінетів:

- Кабінет фізики – 1

- Кабінет хімії – 1

- Кабінет біології – 1

- Кабінет історії – 1

- Кабінет математики – 1

- Кабінет географії – 1

- Кабінет інформатики – 2

- Кабінет трудового навчання для дівчат – 1

- Кабінет мистецтва – 1

- Кабінет хореографії – 1

- Кабінети для учнів початкової школи – 4

Забезпеченість закладу меблями 100%. В школі є їдальня, приміщення буфету, бібліотека, спортивна зала, спортивний майданчик.

Протягом останніх 5 років (з 2016по 2021 рр.) навчально-матеріальна база школи значно покращилась.

Кадрове забезпечення

Протягом кількох останніх років, працюючи відповідно до Закону «Про освіту» та Закону України « Про повну загальну середню освіту» наша школа наполегливо прагне досягти гуманістичного характеру освіти, підпорядкування його цілей, змісту організації вільного розвитку особистості учня. Сьогодні педагоги вчаться бачити в дитині неповторну індивідуальність, формування якої в кожному окремому випадку є особливим завданням. Освіта набуває особистісноорієнтованого компетентнісного характеру. ЇЇ завдання – виховати творчу людину, яка надалі сама продовжить процесс виховання шляхом самовиховання та самовдосконалення.

У 2020-2021 навчальному році освітній процес у школі здійснює 24 педагогічних працівників (з них 4 сумісники):

20 – учителів, 1 – педагог-організатор, 1 бібліотекар, 1 вихователь групи про овженого дня, 1 – практичний психолог, 1 – соціальний педагог, 2 – асистенти вчителя (класів з інклюзивним навчанням). З них:

Кваліфікаційнікатегорії Кількість
«Спеціаліст вищої категорії» 23
"Спеціаліст І категорії" 1
"Спеціаліст II категорії" 1
"Спеціаліст" 2
12 тарифний розряд 1
Педагогічні звання Кількість
"Старший учитель" 11
"Вчитель-методист" 3

В закладі 13 працівників з числа обслуговуючого персоналу.

На початок навчального року в закладі приступили до навчання 202 уч., а на кінець навчального року – 204.

У початковій школі 4 класи, в яких навчалося 80 уч;

в 5-9 класах 99 –учні;

у 10-11 – 25 учнів.

Навчальни й рік закінчили з похвальними листами – 15 учнів, що становить 8% від загальної кількості учнів школи, 4 учні 9 класу отримали свідоцтво з відзнакою, та 2 учениці 11 класу Бочарова Крістіна, Грінкевич Уляна нагороджені Золотою медаллю.

Розстановка педагогічних кадрів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.У 2020-2021 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100%.

Метою діяльності нашої школи, а нової української школи, як і кожного навчального закладу є надання якісних освітніх послуг учням, які згодом нададуть їм змогу бути конкуренто-спроможними на ринку праці, а також виховати здорову, творчу, компетентну особистість; перетворити українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, в умовах економічного розвитку і конкуренто-спроможності.

Між рівнем знань та «набором» умінь учнів, які вони отримують після закінчення загальноосвітнього та вищого навчальних закладів, і рівнем вимог, який висувають роботодавці під час прийому на роботу, часто існує відчутна різниця.

Забезпечення обов’язковою освітою

Основними завданнями, які вирішував педагогічний колективнашої щколи у минулому навчальному році були:

- упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти;

- впровадження в освітній процес сучасних ефективних освітньо-виховних технологій;

- вдосконалення форм і методів роботи з дітьми, підвищення рівня навчальних досягнень учнів;

- розвиток у дітей здібностей, творчих нахилів, обдарованості і креативності, залучення здібних і обдарованих учнів до активної позаурочної та позашкільної навчальної діяльності, участі їх у Всеукраїнських олімпіадах, конкурсах тощо;

- охоплення навчанням всіх дітей шкільного віку у мікрорайоні, створення рівних можливостей для їх навчання;

- виховання дитини, як творчої, освіченої особистості, громадянина України – європейської держави; розвиток у закладі освіти учнівського самоврядування;

- охорона життя і збереження та зміцнення здоров’я учнів; робота по запобіганню поширення правопорушень серед дітей і підлітків; соціальний захист учнів.

В основу діяльності педагогічного колективу Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 в 2020-2021 навчальному році покладені:

ЗАКОНИ УКРАЇНИ

Закон України "Про освіту".

Закон України "Про повну загальну середню освіту".

Закон України "Про внесення змін до закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг".

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"

Закон України "Про охорону дитинства"

Закон України "Про охорону праці".

Кодекс законів про працю України.

Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності".

Закон України "Про відпустки".

Закон України "Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу".

ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІ АКТИ У СФЕРІ ОСВІТИ

Національна доктрина розвитку освіти.

Національна стратегія розвитку освіти.

Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Державного стандарту початкової освіти".

Постанова Кабінету Міністрів Україи "Про затвердження Державногостандарту базової і повної загальної середньої освіти".

Конвенція про права дитини.

Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Концепція профільного навчання у старшій школі.

ПОЛОЖЕННЯ, ЯКІ РЕГЛАМЕНТУЮТЬ РОБОТУ ЗАКЛАДУ

Типове положення про атестацію педагогічних працівників.

Положення про державну підсумкову атестацію.

Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні".

Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів".

Положення про раду загальноосвітнього навчального закладу.

Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу Міністерства освіти України.

Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт.

Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти.

Положення про шкільну психолого-медико-педагогічну комісію.

Порядок державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів.

Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів.

Положення про психологічну службу.

Положення про екстернат загальноосвітнього навчального закладу.

Положення про порядок замовлення, видачі та обліку документів про освіту державного зразка.

Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах.

Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року».

Положення про малу академію наук учнівської молоді.

Положення про групу продовженого дня

та інші інструктивно-методичні матеріали

Структура школи відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Двохсторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу, регіональними програмами.

Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту та рівний доступ до неї. З цією метою на базі школи діє 2 інклюзивних класи (6 клас Тарасенко Діана, Великий Денис; 4 клас – Лєбєдєв Кирило) та здійснюється індивідуальне навчання вдома за медичними показниками (Глущенко Вікторії 8 клас).

Для учнів з сільської місцевості організовано підвіз 11 учням.

В зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби, на виконання статті 26, частини третьої - п’ятої статті 16 Закону України "Про освіту", статті 32 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом МОН від 08 вересня 2020 року № 1115, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 року за № 941/35224, постанови Головного санітарного лікаря України № 4 від 23.04.2021, згідно рішення педагогічної ради Хорольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Хорольсьської міської ради Лубенського району Полтавської області про використання технологій дистанційного навчання у випадку настання обставин, що потребують організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання (протокол № 3 від 11.02.2021) в період з 15.12.2020 по 22.01.2021, 10.03.2021 по 02.04.2021 (1 – 4 класи) та з 18.03.2021 по 07.05.2021 (5 – 11 класи) заклад працював в умовах дистанційного навчання. Учителями школи для забезпечення якісного викладання матеріалу та виконання програми застосовувались різноманітні методи дистанційного навчання: з використанням сервісу G Suit for Education, Viber, порталу Моя школа, проведення індивідуальних консультацій зі здобувачами освіти через мобільний зв’язок.

Всі учні школи внесені в алфавітну книгу, та на кожного заведена особова справа. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).

Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією навчального закладу та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, членами учнівського самоврядування, вчителями. Документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря у школі або письмове пояснення від батьків.

Методична робота

У школі діє система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працював над науково-методичною проблемою

«Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості»

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В 2020 – 2021 навчальному році на базі школи працювали такі МО:

- природничо-математичного циклу (керівник Устименко А.К.)

- гуманітарного циклу (керівник Орловська Т.В.);

- вчителів початкових класів (Похилько І.В.

- класних керівників (Солоха Л.М.).

Результативною була робота всіх методичних об’єднань

У 2020 – 2021 навчальному році усього атестовано 5учителів:

учитель зарубіжної літератури Орловська Тетяна Вікторівна (підтверджено вищу категорію та присвоєно звання Старший учитель) , англійської мови Остапенко Оксана Миколаївна (присвоєно вищу категорію), математики Устименко Алла Костянтинівна (підтверджено вищу категорію та звання Старший учитель), фізичної культури Микитенко Володимир Іванович (підтверджено вищу категорію та звання учитель методист), практичний психолог Буба Світлана Григорівна (присвоєно вищу категорію).

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах. Протягом навчального року вчителі брали участь в онлайн семінарах учителів математики, фізики, фізичної культури, географії, історії, біології та хімії. Рева В.І. та Орловська Т.В ділисьз колегами своїм досвідом щодо організації дистанційного навчання та проведення онлайн уроків з допомогою сервісу G SuitforEducation,.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітньо-виховного процесу на високому рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета.

Керівництво закладом здійснює директор, але основним колегіальним органом управління загальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначається Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Було проведено 11 засідань педагогічної ради: 4 з яких – тематичні, а решта - організаційні. Наради при директору проводилися щомісяця.

Результативність навчально-виховного процесу

Результати праці – це основний показник діяльності навчального закладу. Одним з найважливіших результатів є якість навчання.

В цьому році випускається зі школи 16 випускників, 2 з них претенденти на отримання нагород.

Учні школи були активними учасниками Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін І (шкільний) етап проводився з 01.10.2020 р. по 23.10.2020 р. на базі школи за завданнями, підготовленими вчителями-предметниками та керівниками внутрішкільних методичних об’єднань.

У І етапі взяли участь 266 учнів, що становить 131,7 % від загальної кількості учнів 5-11 класів.

Кількісний аналіз показав, що загальна кількість учасників шкільних олімпіад порівняно з попереднім навчальним роком суттєво не змінилась. Найактивнішими учасниками олімпіад І етапу були учні 9-го та 11 класів (52,8 % від загальної кількості учнів), а найбільш популярними предметами стали історія, географія, українська мова та література, фізика, математика.

Глибокі знання показали учні на олімпіадах з таких предметів: історії (якісний показник - 36%), географії (36,7%), математики (46%), української мови та літератури (65,5%), фізики (51,4%).

У 2020 – 2021 навчальному році ІІ етап (районний) Всеукраїнських олімпіад було відмінено, тому у школі було проведено шкільний етап конкурсу - захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН. В захисті взяло участь 4 учні 8- 10 класів. Переможцями шкільного етапу конкурсу – захисту робіт членів МАН стали Грінкевич Уляна 11 клас, Лисенко Анна 10 клас. Ці учні мають досвід з написання наукових робіт, їх роботи відповідають вимогам щодо оформлення та захисту. На районний етап роботи не подавали.

В І етапі (шкільному) ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика взяли участь 22 учні основної та старшої школи та 6 учнів початкової школи. Кількість учасників конкурсу та рівень виконання робіт свідчить про зростання інтересу учнів до вивчення української мови.

У ІІ етапі (районному) ХХ Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика взяло участь 12 учнів школи. Призерами стали: Полтавець Діана (3 клас), Середа Олена (4 клас), Чишко Софія (4 клас), Пащеннко Катерина (5 клас), Хомич Юлія (6 клас), Пащенко Артем (7 клас), Радченко Віталій (8 клас), Горова Вікторія (9 клас), Фроленкова Софія (10 клас) та Грінкевич Уляна (11 клас).

Також учні школи брали активну участь у І етапі мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, всього 21 учасник. 7 переможців шкільного етапу були направлені для участі у ІІ етапі мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та стали призерами Пащеннко Катерина (5 клас), Хомич Юлія (6 клас), Пащенко Артем (7 клас), Радченко Віталій (8 клас), Пилипенко Поліна (9 клас), Орловська Каріна (10 клас) та Іваненко Каріна (11 клас).

Учні школи брали участь у конкурсах:

- Всеукраїнський конкурс з англійської мови "Greenwich" - 11 учасників;

- Всеукраїнський конкурс з фізики "Левеня" – 7 учасників;

- Міжнародний математичний конкурс "Кенгуру" – 10 учасників;

- Міжнародній онлайн олімпіаді з англійської мови "На урок" (осіння сесія) – 19 учасників, (2 призери);

- Всеукраїнський конкурс "Безпечний Інтернет" – 20 учасників.

В школі існує система роботи щодо профільного навчання. У 8-9х класах проводиться допрофільна підготовка. У 9 класі вивчалося продовжено поглиблене вивчення української мови поряд з англійською та російською мовами. У 10 та 11 класах - філологічний профіль ( українська мова та українська література). Але хотілося б мати і результати профільного вивчення предметів, а саме переможців обласних конкурсів та олімпіад. При виборі варіативної складової у старших класах враховувались побажання учнів, батьків та матеріально-технічна база школи. Великого значення у школі надається питанню адаптації 5-класників. Перехід учнів від початкової школи до середньої школи – це завжди складно для дітей, тому питання адаптації вивчалося психологом Бубою С.Г. та розглядалося на засіданні педагогічної ради, яка проходила у формі психолого-педагогічного консиліуму по адаптації п’ятикласників.

Виховна та позакласна робота

Метою виховної роботи навчального закладу було: національно-патріотичне виховання як складова частина всебічного виховання особистості. Класні керівники працювали над згуртуванням учнівських колективів, виконанням виховних планів роботи. Класні керівники планували свою роботу, виходячи з річного плану роботи школи. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

· Національне виховання

• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Економічне виховання.

• Екологічне виховання.

Протягом 2020 – 2021 навчального року було проведено наступні загальношкільні виховні заходи:

- свято Першого дзвоника;

- тиждень фізкультури та спорту;

- тиждень фізики та математики;

- тиждень туризму;

- тиждень англійської та німецької мови;

- День поезії;

- свято квітів;

- День вчителя;

- Квест "В здоровому тілі, здоровий дух";

- "Афганістан в моїй душі".

- "Ангели пам'яті", вшанування героїв Небесної сотні

- акції «Кому потрібна наша допомога» (до Дня інвалідів). «Серце до серця», «Милосердя»; «Посади своє дерево», долучилися до Всеукраїнської акції "Ангели пам'яті", привітали пенсіонерів та осіб з інвалідністю, які відвідують "Університет третього віку"при Тереторіальному центрі соціального обслуговування (до Міжнародного жіночого дня).

- Рейди «Школа – територія без тютюнопаління», «Канікули», «Дозвілля», «Урок»;

У школі діє учнівське самоврядування, на чолі з президентом Гарькавенко Анастасією, ученицею 9 класу. Силами активістів самоврядування, під керівництвом президента школи та педагога-організатора Скубієнко В.М. та при допомозі вчителів, класних керівників було організовано шоденну перевірку стану чергування по класах, рейди «Живи книго!», проведено конкурси стіннівок на профорієнтаційну тематику , шкільні вечори відпочинку. Дозвілля дітей у вечірній час було організоване згідно можливостей школи. Підсумок роботи шкільного учнівського парламенту висвітлювався на шкільному стенді самоврядування та у шкільній газеті, яку також випускає самоврядування.

Правовиховна робота

Правовиховна робота в навчальному закладі спланована та проводиться на належному рівні.У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні класні години

- лекції, бесіди на правову тематику.

- анкетування.

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.

- уроки правознавства.

- олімпіади з правознавства.

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

- батьківські лекторії.

- відвідування проблемних сімей вдома.

2018-2019 2019-2020 2020-2021
На шкільному обліку 0 0 0
На обліку в дитячій кримінальній міліції 0 0 0
Скоєно злочинів 0 0 0

Практичним психологом та соціальним педагогом школи регулярно і ефективно проводяться бесіди та діагностичні досліджєення з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві обставини. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, за рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх учні школи відсутні.

Контрольно-аналітична робота

Контрольно-аналітична робота є невід’ємною складовою роботи адміністрації закладу і проводиться з метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам.

Згідно плану роботи на рік контролю підлягала робота:

- вчителів, що атестуються;

- стан виховної роботи ;

- стан викладання та рівень навчальних досягнень з англійської мови, та початкове навчання (читання);

- стан викладання географії та фізики;

- ведення учнівських зошитів;

- стан ведення щоденників учнів;

- стан ведення класних журналів, особових справ учнів, обліку запису інструкцій з техніки безпеки;

- виконання навчальних програм та планів;

- перевірка навичок читання в початкових класах;

- організація та проведення спецкурсів, курсів за вибором, факультативів;

- організація повторення навчального матеріалу з предметів іваріантної складової;

- директорські контрольні роботи;

- підготовка до ДПА.

Результати перевірки були висвітлені в довідках і узагальнені наказами по школі, рішеннями нарад при директору, педагогічних рад, донесені до відома вчителів, розроблені шляхи усунення недоліків перевірки.

Організаційно-методичні заходи (тренінги, майстер-класи, засідання круглих столів тощо)

Значне місце в структурі методичної роботи займає проведення відкритих уроків для учителів школи. У цьому навчальному році було дано 10 відкритих уроків та 4 відкритих виховних заходів.

В рамках реалізації ІІІ етапу роботи над науково-методичною проблемою школи "Підвищення професійного рівня учителів та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інформаційно – комунікаційних технологій" проведено:

- методичну раду "Розвиток особистості кожного учня і підвищення творчої активності обдарованих дітей", "Про результативність самоосвітньої діяльності вчителя";

- педагогічні читання "Використання ідей В.О.Сухомлинського у всебічному розвитку особистості";

- тренінг "Формування професійної компетентності вчителя";

постійно діючі психолого- педагогічні семінари"Шляхи формування професійної компетентності вчителя", "Від синдрому професійного вигорання до креативності у педагогічній діяльності."

Практичні заняття для вчителів

- робота з електронними ППЗ;

- робота в Інтернеті з освітніми сайтами;

- використання хмарних технологій в освітньому процесі;

- робота по розробці індивідуальних завдань для учнів.

Моніторингові дослідження

Відповідно до перспективного плану вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів, річного плану роботи Хорольської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №3 на 2020 - 2021 навчальний рік у грудні 2020 року з метою відстеження рівня знань, умінь та навичок з математики були проведені контрольні зрізи у 5, 6,7,10,11 класах. Контрольні роботи були складені у формі тестів відкритого типу за матеріалами чинної навчальної програми й розраховані на виконання впродовж одного уроку. Узагальнені результати контрольних робіт наведено в таблицях.

Математика

Клас Кількість учнів Кількість учнів, які вик. роботу Рівень навчальних досягнень % Успішн. % Якості знань
В % Д % С % П %
5 22 20 4 20 6 30 8 40 2 10 50 20
6 22 18 2 11 8 44 7 39 1 6 55 11

Алгебра

Клас Кількість учнів Кількість учнів, які вик. роботу Рівень навчальних досягнень % Успішн. % Якості знань
В % Д % С % П %
7 20 18 2 11 7 39 7 39 2 11 50 11
10 9 8 2 25 4 50 2 25 - - 75 25
11 16 13 2 15 6 46 5 39 - - 61 15

Геометрія

Клас Кількість учнів Кількість учнів, які вик. роботу Рівень навчальних досягнень % Успішн. % Якості знань
В % Д % С % П %
7 20 20 2 10 9 45 7 35 2 10 55 10
10 9 9 1 11 5 56 3 33 - - 67 11
11 16 15 2 13 6 40 6 40 1 7 53 13

Аналіз проведених контрольних робіт свідчать про те, що вчитель має добру науково-теоретичну підготовку, володіє методикою викладання предмета. На уроках використовуються сучасні форми і методи навчання, що активізують розумову діяльність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення математики. В основному учні мають достатній рівень навчальних досягнень.

Аналіз підсумкових контрольних робіт у 9 класі.

Учнів, які завершують здобуття початкової (4-ті класи) та базової загальної середньої (9-ті класи) освіти, звільнено від проходження державної підсумкової атестації у 2020/2021 навчальному році наказом МОН від 03.03.2021 №273, але з метою моніторингового дослідження якості знань учнів 9 класу, педагогічною радою було прийнято рішення про проведення директорських контрольних робіт з предметів інваріантної складової навчального плану: історії України, хімії, біології, математики (алгебра і геометрія), географії, української мови та літератури, зарубіжної літератури та російської мови, англійської мови, фізики.

Результати контрольних робіт наведено у таблиці.

Предмет Кількість учнів, які вик. роботу Рівень навчальних досягнень % Успішн. % Якості знань
В % Д % С % П %
Історія України 20 5 25 6 30 9 45 0 0 55 25
Хімія 20 3 15 6 30 11 55 0 0 45 15
Біологія 20 4 20 2 10 4 20 10 50 30 20
Математика 20 7 35 4 20 9 45 0 0 55 35
Географія 20 4 20 6 30 10 50 0 0 50 20
Українська мова і література 20 5 25 6 30 9 45 0 0 55 25
Зарубіжна література та російська мова 20 2 10 4 20 10 50 4 20 30 10
Англійська мова 20 0 0 6 30 7 35 7 35 30 0
Фізика 20 7 35 6 30 7 35 0 0 65 35

Результати контрольних робіт:

Проаналізувавши результати контрольних робіт можна зробити висновок про те, що учні в основному засвоїли програму з навчальних предметів на достатньому та середньому рівні.

Заохочення вчителів та учнів

Кращі учні школи нагороджені похвальними листами, грамотами , дипломами , подяками. На святі Останнього дзвінка було вручено 15 похвальних листів відмінникам навчання, 4 свідоцтва з відзнакою учням 9 класу та 25 червня будуть вручені 2 Золоті медалі учням 11 класу.

Педагогічні працівники до Дня вчителя премійовані грошовими винагородами За особливі досягнення в роботі грамотами та подяками.

Робота допоміжних служб

Допомогу педагогічному колективу надавала бібліотека школи по підготовці заходів як з учнями так і з педагогами:

- виставки книг,

- бесіди по збереженню підручників,

- бібліотечні уроки,

- поповнення бібліотеки подарунковими книгами,

- проведення рейдів «Живи, книго!».

Загальний фонд бібліотеки на кінець навчального року становить – 12693. із підручники –7971, художня література, брошури, журнали та інше –4722 примірники.

В закладі на належному рівні організована робота психологічної та соціальної служби. Основними завданнями якої є допомога у повноцінному розвитку особистості учнів, на кожному віковому етапі, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;

забезпеченні індивідуального підходу до кожного учасника освітньо-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

профілактиці і корекції відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку вихованців, учнів.

Робота психологічної служби в Хорольській спеціалізованій школі I – III ступенів №3 проводиться відповідно до Положення про психологічну службу системи освіти України (наказ МОН України від 03.05.99 № 127, Закону України «Про освіту» від 23.05.91 , Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.99 № 651; наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.01 № 439 «Про внесення змін про положення про психологічну службу системи освіти України»), наказу Міністерства освіти і науки України № 649 від 10.11.05 «Про проведення інформаційно-освітніх заходів у навчальних закладах з питань запобігання торгівлі людьми», Типового положення про центри практичної психології і соціальної роботи (наказ Міністерства освіти і науки України від 14.08.00 № 38., плану роботи школи на 2020/2021 навчальний рік.

Проблема, над якою працює психологічна служба у 2020-2021 н.р.: «Профілактика та подолання агресивної поведінки учнів».

Робота здійснюється за такими напрямками:

-психологічний супровід навчально-виховного процесу, поліпшення психологічного клімату в дитячих та педагогічному колективах;

-психологічний супровід учнів 1-х, 5-х, 10-х класів з метою попередження дезадаптації;

-профілактика негативних явищ в учнівських колективах;

-здійснення профорієнтаційної роботи, діагностика потреби у профільному навчанні;

-здійснення психолого-педагогічного забезпечення педагогічних рад, психолого-педагогічних семінарів, роботи методичних об’єднань учителів;

-психологічна просвіта учнів, педагогів, батьків;

-консультативна робота за запитами класних керівників, вчителів-предметників, учнів, батьків.

Психологічний супровід здійснюється поетапно.

За запитом класного керівника проводиться психологічна готовність першокласників до навчання в школі.

Здійснюється контроль за адаптацією учнів 5 класу до нових умов навчання: дослідження мікроклімату у класному колективі, діагностика рівню адаптації. Проведено діагностування, мета якого є: - встановлення адаптивних механізмів учнів при переході з початкової до середньої школи; - складання психолого-педагогічної характеристики класного колективу.

Під час спостережень було виявлено деяке зниження адаптації учнів до нових умов навчальної діяльності та шкільного життя. Причинами можуть бути невстигання дітей з окремих предметів, а також дослідження адаптації показало, що 6 учні мають високий рівень учбової мотивації,11 учнів виявляють середній рівень, 5 учнів мають низьку учбову мотивацію, що,безумовно,буде впливати на психічне та фізичне здоров’я.

Під час вивчення рівня шкільної тривожності виявлено:

Загальну шкільну тривожність мають: 5 учнів - високий рівень; 8 учнів –підвищений рівень; 8 учнів – низький рівень.

За результатами досліджень було зроблено висновки та проведено для педагогічних працівників, що працюють у п’ятому класі просвітницьку роботу з метою організації навчально-виховного процесу з урахуванням вікових особливостей учнів. Надано рекомендації щодо профілактики тривожності, підвищення навчальної мотивації. Для батьків п’ятикласників розповсюджено, пам’ятки, поради ,рекомендації.

Під час дослідження адаптації 10-класу не виявлено учнів групи ризику. Високі показники загальної тривожності відстутні, середні показники має 4 учнів, низьку загальну тривожність має 3 особи.

Досліджуючи професійні інтереси 9-класу : до техніки мають інтерес 17% учнів, 28%. – до роботи з об’єктами природи, 40%. – до роботи з людьми, 7%. – до роботи з інформацією, 12% – до творчих спеціальностей.

Проведено діагностичну, просвітницьку та розвивальну роботу, направлену на формування в учнів 11-го класу готовності до вибору майбутньої професії. Надано активну допомогу учням 11-го класу при здійсненні вибору подальшого навчання та підготовці до ЗНО.

Соціометричні дослідження вказують на те, що ізольованими та відторгнутими у класах є здебільшого учні які не засвоюють шкільну програму, схильні до прогулів чи правопорушень, а також замкнуті діти. З такими учнями постійно ведеться корекційна робота.

Проводиться робота по профілактиці правопорушень. Робота ведеться у декількох напрямках: організаційно – методичній; профілактичний (моніторинг адаптації 1, 5, та 10 класів до навчання у школі; консультативній

(надання індивідуальних консультацій підліткам з девіантною поведінкою та батькам соціально – неадаптованих дітей). Вивчення особистісних особливостей і аналіз результатів психологічного діагностування учнів показали, що більшість підлітків, які схильні до правопорушень, у певний період особистісного розвитку мали занижену самооцінку. Таким чином, робота з цими дітьми направлена на підвищення впевненості у собі, по формуванню комунікативних компетенцій та позитивного ставлення до себе.

Проведено діагностичну, просвітницьку та розвивальну роботу направлену на формування в учнів здорового способу життя.

З метою виявлення обізнаності учнів з питань здорового способу життя, шкідливих звичок та протиправної поведінки у школі проведено анкетування учнів 9-11 класів на тему: «Молодь, здоровий спосіб життя і протиправна поведінка». На запитання: - Чи можеш ти віднести себе до категорії людей, які ведуть „здоровий” спосіб життя ? - Що для тебе означає „здоровий спосіб життя” (в першу чергу) ? Позитивну відповідь дало 39 респондентів. Учні вірно вибрали чинники, що впливають на здоровий спосіб життя. Так, серед чинників, що благотворно впливають на здоров'я, респонденти відзначили раціональне, збалансоване харчування, хороші сімейні стосунки і матеріальний достаток. Щодо проведення вільного часу та занять за комп’ютером, то учні переважно проводять час у колі друзів, займаються спортом, ходять на додаткові заняття . Але більшість з них надто багато часу (більше 3- 4 годин) займаються за комп’ютером. Виявлено, що учні негативно ставляться до вживання тютюну та наркотиків. Діти засуджують своїх однолітків, які палять та вживають алкоголь.

Проблема профілактики насильства залишається актуальною.Психологічною службою постійно проводяться анонімні анкетування. Метою опитування є вивчення думки респондентів з приводу проблеми насильства і нехтування правами дітей в школі та вдома.

Аналіз результатів дозволив виявити наступний розподіл думок стосовно актуальності проблеми насильства:.

Як свідчать відповіді на запитання «Чи доводилось Вам бути свідком насильства (жорстокого поводження) з вашими друзями, однолітками, школярами?» 29% учнів дають позитивну відповідь, 71% – негативну.

Найбільш поширеними видами насильства, на думку респондентів, є насильство в дорослому середовищі – 23,%, насильство дорослих над дітьми – 16,%, насильство старших дітей над молодшими – 27,%. Не менш поширеними визначаються насильство над представниками різної статі –24,%, насильство між дітьми одного віку – 29,%, сімейне насильство –20,%

На питання :”Чи зазнвали ви фізичного насильства” хоча б раз, зазнавали 21,16% респондентів.

До кого б ви звернулися за допомогою у ситуаціяї насильства.

Аналіз результатів свідчить про те, що в разі виникнення ситуації насильства діти, в першу чергу, звернуться за допомогою до батьків (40,%), менший відсоток відповідей набрав варіант «Звернусь до психолога» – 20,%. Відповідь «діятиму на власний розсуд» 36%, та «Звернусь до вчителів» дали, 14,%.

Постійно ведеться просвітницька робота з учнями, та вчителями. Розвиваючі заняття з розвитку мислення, уваги, уяви, пам'яті Заняття з профілактики торгівлі людьми. Бесіди з учнями про жорстокість, насильство, алкоголізм та куріння .Бесіда з учнями про правила поведінки на уроках, «Нікотинова залежність підлітків». Тренінг «Життя – найвища цінність» Постійно проводяться заходи в рамках ”16 днів проти насильства” ” На доброму серці тримається світ ”. Групове консультування учнів «Насильство в сім’ї, як себе захистити». Проведено тиждень толерантності у школі. Проведено заняття «Іще раз про СНІД» до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. Тренінг ” Життя у часі і поза ним ” Тренінг ” Ми за здоровий спосіб життя ” Коментований перегляд фільму «Станція призначення – життя!».

Аналізучи роботу психологічної служби за 2020-2021 рік можна зазначити що заплановане виконано частково в зв’язку з поширенням корона вірусної інфекції.

В навчальному закладі працює медсестра, що обслуговує не тільки учнів а й вчителів, працівників, контролює своєчасне проходження медоглядів, супроводжує учнів під час змагань та екскурсій.

Традиційно, після закінчення навчального року працює пришкільний табір з денним перебуванням для учнів початкових класів та соціально-незахищених категорій. У цьому році у таборі відпочиває 48 учнів. З них

1- позбавлений батьківського піклування

11- з сімей, які мають статус малозабезпечених.

Важко уявити роботу школи без обслуговуючого персоналу, до складу якого входить 13 осіб. Дякуючи їх праці територія нашого закладу завжди в належному порядку, вчасно проводяться ремонтні роботи. Хочу відмітити роботу Завгоспа школи., який крім своїх посадових обов’язків, виконує сумлінно і інші доручення.

Соціальний захист

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. 2 рази на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально - незахищених категорій. Кількість дітей у них становить:

• діти з особливими освітніми потребами– 3;

•дітей, які мають посвідчення потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 6 ;

• багатодітних – 8 , в них – 19 дітей..

• сім ї, що опинилися в складних життєвих обставинах - 1 ;

- Діти, батьки яких є учасниками бойових дій – 16.

- Діти з малозабезпечених сімей – 10

- Діти – сироти -1.

- Діти – напівсироти- 6.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у новорічних заходах з подарунками, безкоштовне відвідування вистав у БК, циркових вистав, відпочинок у пришкільному дитячому таборі. З опікунами дітей, позбавлених батьківського піклування, підтримується постійний зв'язок класними керівниками, практичним психологом, адміністрацією школи.

Профорієнтаційна робота

Завдання профорієнтаційної роботи цілком збігається із завданнями загальноосвітньої школи, визначеними Законом про освіту "Про повну загальну середню освіту". Це підготовка учня до обґрунтованого вибору професії, що задовольняє як особисті інтереси, так і суспільні потреби. Вона містить такі види профорієнтаційної діяльності:

- професійна інформація (учні отримали роздатковий матеріал про професії, які користуються найбільшим попитом на ринку праці; проведено просвітницькі заходи, які дали змогу розширити знання учнів про світ професій; працює інформаційний портал);

- професійне виховання (учні-старшокласники навчились складати резюме; ознайомилися з законодавством України про працю неповнолітніх; практичний психолог та соціальний педагог ознайомив дітей з основними питаннями, що можуть бути поставлені при співбесіді та телефонній розмові метою яких є працевлаштування).

Профорієнтаційна робота має бути спрямована на формування психологічної готовності учня до трудової діяльності. Важливо заздалегідь дізнатися, чи відповідають професійні інтереси випускників їх здібностям та особливостям характеру.

Серед учнів 9-х класів у лютому місяці 2020 року було проведено діагностування за методикою Голанда, яка є важливим та дуже корисним етапом профорієнтаційної роботи. Методика виявляє не тільки професійний тип особливості, але її характерологічні властивості, допомагає учневі усвідомити свої потенційні можливості та перспективи професійної діяльності.

В ході допрофільної діагностики було проведено в 10-11 класах методику «Диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО) за Климовим, яка має на меті встановити професійний тип особливості. Завдячуючи цій роботі, ми маємо певні результати, за якими будемо будувати роботу на наступний навчальний рік.

Для учнів 10-11 класів було запропоновано пройти методику на визначення рівня креативності Торренса та методику на визначення рівня інтелектуального розвитку Фурмана.

Очевидно, що не тільки практичний психолог та соціальний педагог працюють в даному напрямі. Питаннями професійного вибору займаються і класні керівники. Принципово важливо є питання про конструктивну взаємодію фахівців, які працюють у різних професійних напрямах усередині школи (не дивлячись на те, що кожний має свою професійну специфіку). Такої взаємодії можна досягти за допомогою організації та підготовки спільних заходів. У школу протягом року приїздили представники навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації з профорієнтацією, їхні листівки знаходяться на інформаційній дошці школи.

Співпраця з батьками

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процесс і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Школа новаторська, діє як школа ГАШ, тобто це тісна співпраця громадськості та навчального закладу. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами.

У 2020- 2021 році через карантинні обмеження класні керівники та педагогічні працівники спілкувалися з батьками поза межами школи ( онлайн чи у телефонному режимі). Вони вирішували найбільш актуальні питання класу чи окремих учнів.

За рішенням загальношкільного батьківського комітету на благодійний рахунок закладу надходять кошти від батьків: 100 гривен на рік.

В період з вересня 2020 року по травень 2021 року надійшло коштів близько 17 тисяч 72 гривні. На зібрані батьківські кошти проводяться поточні ремонти приміщень школи, придбані миючі засоби, лампочки, крани тощо. На всі придбання маємо відповідні документи, які знаходяться у голови батьківського фонду та виставлені на сайті школи. На даний час на рахунку фонду є кошти в сумі 9 тис. 123 грн.

Хочу подякувати батькам за надання благодійної допомоги закладу. За всі надходження та їх використання у вересні на перших загальношкільних батьківських зборах звітуємо.

Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, де працює кваліфікована шкільна медична сестра Галат Оксана Анатоліївна, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі.

Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі лікарні. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами.

Безкоштовне харчування протягом року організовано дітей, які навчаються в інклюзивних класах –3; , учні, які мають статус малозабезпечених – 10 дітей, учнів батьки яких є учасниками бойових дій–16 учнів.

Охоплення гарячим харчуванням учнів школи

Гарячим харчування охоплено близько 70% учнів школи за батьківський кошт. У цьому році вартість складала в середньому

для учнів початкових класів –

суп / борщ - 6 грн

сніданок – 12 грн

для учнів середніх та старших класів –

суп / борщ - 7 грн

сніданок – 13 грн

При плануванні роботи на наступний н.р. потрібно продовжити практику проведення таких оздоровчих заходів як проведення традиційного Дня здоров’я, бесід з лікарями лікарні, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, пропаганду здорового способу життя, виступи шкільної медсестри на батьківських зборах, у класах. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню житя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

За рахунок бюджетних коштів в цьому році у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням "Сонечко" та " Дзвіночок" перебуває 48 дітей. Під час відпочинку у таборі проводяться цікаві масові заходи.

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей та збереження їх життя та здоров’я у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначено відповідального за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно знаходиться на контролі в адміністрації. Контроль за проведенням інструктажів перед екскурсіями, поїздками, змаганнями покладений на ЗВР, яка фіксує їх у спеціальному журналі. Контроль за іншими видами інструктажів на голову комісії з охорони праці

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання.В цьому році не зафіксовано жодного випадоку травмування учнів під час освітнього процесу.

Фінансово-господарська діяльність

Колектив вчителів, працівників, батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти молоді та спорту. Бухгалтерією здійснюються проплати за спожиті школою енергоносії, водопостачання, Інтернет.

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

За кошти місцевого бюджету у 2020-2021 році:

- Закуплені та встановлені жалюзі в центральному коридорі на сусу – 8000 грн.

- Придбана електроплита для шкільної їдальні – 17000 грн.

- Вставлено вікно на суму – 6000 грн.

- Встановлено двері у 1 класі - 12000 грн.

- Закуплено сучасні меблі для 1 класу орієнтовно на 46 000 грн.

- Придбано будівельні матеріали 8900 грн.

- Проводиться заправка та повірка вогнегасників, заміна електро та водяного лічильників.

Постійним спонсором нашого закладу є Хорольський механічний завод в особі Міщенка Михайла Івановича. У цьому році є домовленість про виділення школі приблизно 20000 грн.

За спонсорські кошти (батьківський благодійний фонд "Джерело") здійснюється ремонт шкільної оргтехніки (а це 2 комп’ютерні класи та кілька комп’ютерів і принтерів для адміністративних потреб), поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для харчоблоку, закупляються всі необхідні матеріали для проведення "термінових" ремонтів. У цьому навчальному році

Здано за рік Витрачено в грн Залишок в грн
17072 4040,94 9123

Приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.

Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються техперсоналом школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, в саду, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Проведена підписка періодичних видань, які використовуються в роботі школи.

Окремо хочеться сказати про турботу держави про дітей з особливими освітніми потребами. Протягом двох років було виділено 124 810 грн на придбання обладнання та технічних засобів навчання для інклюзивних класів (ноутбук, принтер, стінка універсальна, стіл складний, Smart телевізор, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, сухий дощ, ігровий планшет, інтерактивний глобус тощо)

Управлінська діяльність

Управління школою здійснюється згідно перспективного, річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі швидкісного Інтернету стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. У своїй роботі дуже хочу, щоб були з колегами партнерські стосунки, адже ми робимо одну справу і маємо бути зацікавлені в цьому. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату.

В сьогоднішньому звіті висвітлені лише основні кроки діяльності навчального закладу, але насправді це кропітка щоденна безперервна праця, не тільки адміністрації, а й усього педагогічного, батьківського, учнівського колективів. Тому, користуючись нагодою, висловлюю слова вдячності і надії на співпрацю в майбутньому.

Кiлькiсть переглядiв: 1988

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.